سرخط خبرها:
رسیدگی و پاسخگویی به درخواست ها و شکایات مردمی از شهرداری های استان

معرفی خدمت

نام خدمت

پاسخگويي و رسيدگي به شكايات در استان

شناسه خدمت

(10011269000)

عنوان زیرخدمت

رسیدگی و پاسخگویی به درخواست ها و شکایات مردمی از شهرداری های استان

شناسه زیر خدمت

10012169103

نوع خدمت

G2C

توضیحات خدمت

مراجعین دستگاه های اجرایی درصورت شکایت از ادارات استان و واحدهای تابعه استانداری و نیز شهرداری ها می توانند با در دست داشتن مدارک و مستندات، مطابق فرآیند رسیدگی به شکایات، اقدام نموده و منتظر پاسخ مکتوب شکایت خود باشند.

وضعیت الکترونیکی بودن خدمت

غیرالکترونیکی

آدرس اینترنتی خدمت

 

فایل شناسنامه

برای مشاهده کلیک کنید

 

راهنمای ارائه خدمت

محل مراجعه برای درخواست خدمت

 دستگاه

ساعات کاری ارائه خدمت

ساعات اداری

محل مراجعه برای دریافت جواب

 

متوسط مدت زمان ارایه خدمت

30روز

هزینه ارایه خدمت

 

مراحل انجام کار

1- مراجعه به دفتر بازرسی استانداری و طرح شکایت توسط شاکی بصورت کتبی با ارائه مستندات مربوط

2- بررسی اولیه شکایت توسط دفتر بازرسی استانداری

3- مکاتبه با دستگاه ذیربط (فرمانداری ها یا شهرداریها) و درصورت نیازانجام بازرسی توسط دفتربازرسی استانداری

4- ارائه پاسخ به دفتر بازرسی توسط دستگاه ذیربط و ارائه گزارش بازرسی توسط دفتر بازرسی استانداری و بررسی و اعلام پاسخ به شاکی

 

 

 

 

 

جزئیات خدمت(شناسنامه خدمت)

 

 

نمودار مراحل انجام کار

برای مشاهده کلیک کنید

 پاسخ گویی خدمت

 

مسئول پاسخگویی

استانداري- دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی

 

ساعات کاری

7:30-14:30

 

تلفن تماس

0232129000

 

تاریخ به روزرسانی:
1400/01/07
تعداد بازدید:
2260
Powered by DorsaPortal