سرخط خبرها:
در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان عنوان شد:
استاندار سمنان: لزوم افزایش نظارت بر نانوایی ها
استاندار سمنان گفت: لازم است جهت افزایش کیفیت نان ، نظارت بر نانوایی ها افزایش یابد.
به گزارش روابط عمومی ، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان ، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان در دهمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان که در تاریخ بیست و یکم شهریور ماه 1403 در سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری سمنان برگزار شد گفت: برای افزایش کیفیت نان ، لازم است دوره ویژه آموزشی برای خبازان‌ توسط اداره کل فنی حرفه ای استان برگزار شود و نظارت بر نانوایی‌ها نیز توسط بازرسان افزایش یابد.
هاشمی تاکید کرد: نانوایی ها باید رعایت موارد بهداشتی را در اولویت کار خود قرار دهند.
استاندار سمنان تصریح کرد: کارگروه ماده 15 با هدف نظارت بر روند فعالیت نانوایی ها و با محوریت سازمان جهاد کشاورزی ، به صورت ماهانه و منظم برگزار شود.
رییس کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان در ادامه ضمن بیان اینکه در حوزه فرزند آوری و افزایش جمعیت باید علما، تریبون داران، اصحاب رسانه و...با استفاده از ظرفیت های خود هشدارهای لازم در خصوص تهدیدات تک فرزندی را بیان کنند ، افزود: افراد و امکانی که به‌ سقط غیر قانونی جنین مشغول هستند ابتدا شناسایی و پس از آن با آنها برخورد شود.
وی بیان داشت در بحث جمع آوری سگ های ولگرد لازم است شهرداری ها اقدامات لازم را انجام دهند تا آسیبی به مردم نرسد‌.
هاشمی در پایان گفت: راهنمایی و رانندگی استان لازم است با موتور سواران متخلف به ویژه افرادی که از کلاه ایمنی استفاده نمی‌کنند برخورد کند تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.
تاریخ:
1403/06/21
تعداد بازدید:
286
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal