سرخط خبرها:
سرپرست معاونت استانداری:
سهم مردم در حاکمیت باید افزایش پیدا کند
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: باید تلاش کنیم تا سهم مردم را از حاکمیت افزایش دهیم و در این مسیر رسانه ها به عنوان دست و بازوی مردم می توانند تاثیر شایانی در تحقق این امر داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان؛ فرج الله شوشتری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان رور دوشنبه 4 شهریور 1403 در آیین افتتاح همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و شهید رئیسی و تبریک فرارسیدن هفته دولت، گفت: خدمات بسیار بزرگ و ارزشمندی به واسطه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ارائه شده و بدست آمده است.
سرپرست معاونت سیاسی استانداری سمنان افزود: هنوز هم آنچه که به عنوان خدمات و دستاوردها ارائه می شود، نسبت به آنچه که مردم از جان و مال خود برای اقتدار کشور و نظام جمهوری اسلامی تقدیم نموده اند، جای تقویت دارد.
شوشتری ادامه داد: در خصوص بحث تامین آب، بویژه آب حبله رود و سد نمرود، پیگیری ها در سطح استان در حال انجام است و همچنان خستگی ناپذیر این مسیر را ادامه می دهیم.
وی همچنین بیان داشت: مدیران و کارمندان استان پس از شهادت شهید رئیسی، با همان انگیزه قوی در پیگیری و پیشبرد مباحث و امور استان همچنان گام برداشته و تا امروز نیز این امر ادامه داشته که جای تقدیر دارد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: با توجه به فصل گرما و کمبود های موجود در حوزه انرژی، ضروری است تا در شیوه و نحوه مصرف و همچنین توان تولید خود بازنگری کنیم.
تاریخ:
1403/06/05
تعداد بازدید:
570
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal