سرخط خبرها:
در جلسه ستاد تنظیم بازار استان بیان شد:
معاون اقتصادی استاندار سمنان: تامین گوشت قرمز با قیمت مصوب در استان، امری ضروری است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: ساماندهی وضعیت تامین و عرضه گوشت قرمز با قیمت مطلوب و مصوب در سطح بازار شهرستان های استان، امری ضروری و از مصوبات لازم الاجرا ستاد تنظیم بازار است.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان؛ محمد رضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان روز یکشنبه 21 مرداد 1403 در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری سمنان گفت: طی دوسال گذشته، با افزایش 30 درصدی خرید تضمینی گندم مواجه بوده و از میانگین کشوری بالاتر هستیم، که این مهم اتفاق خوب و مبارک است.
وی افزود: استقرار ناظر مقیم در میدان میوه و تره بار توسط اتاق اصناف امری مطلوب و ارزنده است که باید با جدیت این مهم ادامه یابد و ضمن رصد، برخورد لازم با متخلفین انجام شود.
صادقی خاطر نشان کرد: ما در بحث نظارت و رصد بر بازار، افزایش 118 درصدی در تعداد بازرسی و افزایش 614 درصدی در ارزش ریالی وصولی تخلفات را در استان شاهد بودیم.
محمد رضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: در بحث تامین و عرضه گوشت قرمز با قیمت مطلوب و مصوب، نابسامانی همچنان در برخی شهرستان های استان وجود دارد که نیاز است اقدامات جدی و تاثیرگذار در این حوزه به انجام رسیده و شاهد ارائه گوشت قرمز با قیمت مصوب در سطح بازار باشیم، در صورت کوتاهی، تخلف و امهال از سوی مسئولین ذیربط، برخورد جدی صورت می گیرد.
تاریخ:
1403/05/21
تعداد بازدید:
739
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal