سرخط خبرها:
در جلسه ستاد تنظیم بازار استان عنوان شد:
معاون استاندار: نظارت ها به منظور پیشگیری از تغییر قیمت کالاهای اساسی ادامه یابد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: تعامل و هماهنگی های بین دستگاه های عضو ستاد تنظیم بازار به منظور افزایش نظارت ها برای پیشگیری از تغییر قیمت کالاهای اساسی در سطح استان، تقویت شود.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان؛ محمد رضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان روز یکشنبه 19 فروردین 1403 در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در محل سالن مدیریت بحران استانداری گفت: روند کاهش تورم در استان و پایین تر بودن از میزان میانگین تورم کشوری امری بسیار ارزنده و مطلوب است که باید در سال جدید نیز این مهم اجرایی شود.
وی ادامه داد: موارد مرتبط با قیمت تخم‌مرغ نیز همانگونه که تاکنون اقدامات در دستور کار بوده، ضرورت دارد با فرارسیدن فصل گرم سال مدیریت قیمت به منظور جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی با توجه به کاهش مصرف انجام گیرد.
صادقی خاطر نشان کرد: در بحث تامین گوشت قرمز در استان به دلیل شکل نگرفتن شبکه توزیع مناسب، همچنان دغدغه وجود دارد که باید طی جلسات آتی این مهم مدیریت شود.
وی بیان داشت: افزایش 113 درصدی بازرسی ها در سال گذشته از دیگر اقدامات ارزنده ای بود که آهنگ‌ این کار به منظور نظارت بر واحد های صنفی بویژه واحد های تولیدی به منظور جلوگیری از تغییر قیمت های خودسرانه باید حفظ شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: در بحث تامین کالاها و اقلام اساسی، نمایشگاه بهاره به نفع مردم در ایام تعطیلات نوروز و همزمان با ماه مبارک رمضان برپا و کالاهای مورد نیاز مردم به قیمت مطلوب و زیر قیمت بازار عرضه شد.
تاریخ:
1403/01/19
تعداد بازدید:
1386
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal