سرخط خبرها:
رییس ستاد انتخابات استان سمنان :
هیچ فاصله ای بین ستاد انتخابات استان و دفتر هیات نظارت بر انتخابات وجود ندارد
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت : خوشبختانه هیچ فاصله ای بین ستاد انتخابات استان و دفتر هیات نظارت برانتخابات وجود ندارد و همه اقدامات با همدلی و بر اساس قانون انجام می شود.
به گزارش روابط عمومی ، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان ، احمد ریواده ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان سمنان ، عصر چهارشنبه 22 آذر ماه 1402 در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و شهرستان های گرمسار و آرادان که در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان گرمسار برگزار شد با تاکید بر لزوم مشارکت جمعی در برگزاری انتخابات گفت ؛ لازم است با همدلی، همکاری و صمیمیت ، بر اساس و محور قانون ، امور و اقدامات انتخاباتی در همه شهرستان ها انجام شود.
وی اصل بی طرفی، سلامت و امنیت انتخابات را الگوی همه عوامل برگزاری انتخابات دانست اظهار داشت : همه اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان ها مکلف به اجرای قانون هستند.
رئیس ستاد انتخابات استان به فرمانداران گرمسار و آرادان توصیه کرد تا بمنظور هماهنگی، تسهیل و تسریع بیشتر امور حوزه انتخابات، جلسات ستاد انتخابات شهرستان های گرمسار و آرادان به صورت هفتگی برگزار شود‌.
ریواده با تاکید بر اینکه فاصله ای بین ستاد انتخابات استان و دفتر هیات نظارت بر انتخابات وجود ندارد ، گفت : همه اقدامات با همدلی و بر اساس قانون انجام می شود.
وی اضافه کرد؛ ظرفیت های تبلیغاتی در راستای ماده 81 قانون انتخابات در اختیار ستاد قرار داده شود تا با اجرای آن مشارکت مردم افزایش یابد.
رئیس ستاد انتخابات استان همچنین اظهار داشت : با توجه به زمان باقی مانده تا انتخابات با همکاری و تلاش شرکت مخابرات استان و شهرستان ها، نقاطی که در حوزه پایداری ارتباط با مشکل مواجه هستند مشخص و موانع احتمالی برطرف شود.
وی همچنین گفت : لازم است با استفاده از تمام ظرفیت های موجود تلاش نماییم تا شاهد حضور پرشور مردم متدین در روز انتخابات باشیم.
تاریخ:
1402/09/22
تعداد بازدید:
927
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal