سرخط خبرها:
محمد بهرامی، فرماندار سمنان
مبنای تخصیص آرد منوط به نظر بازرسین و میزان تراکنش بر روی سیستم هوشمند
جلسه شورای آرد و نان شهرستان سمنان برگزار شد

محمد بهرامی فرماندار و رئیس شورای آرد و نان شهرستان سمنان با تأکید بر اینکه نانوایان باید در جهت کسب رضایت عموم مردم تلاش کنند، تصریح کرد: مجموعه مدیریتی شهرستان به دنبال کاهش مشکلات این صنف است که باید بصورت ویژه مدنظر ادارات متولی قرار گیرد .
وی کاهش زمان رسیدگی به تخلفات و مشکلات واحدها را از عوامل مهم در حوزه آرد و نان عنوان و افزود رصد فعالیت نانوایی ها بصورت روزانه انجام خواهد شد.
بهرامی با بیان اینکه تمامی مطالب بیان شده توسط نمایندگان نانوایان در این جلسه پیگیری خواهد شد، گفت: امیدواریم با رسیدگی به این مطالبات، دغدغه های این صنف برطرف شود و این اقدامات به افزایش کیفیت نان و کاهش نارضایتی مردم در مرکز استان منجر شود .
فرماندار سمنان با اشاره به فعالیت سامانه نانینو با هدف کاهش تخلفات نانوایی‌ها گفت  تا قبل از راه اندازی سیستم نانینو تخصیص سهمیه آرد نانوایی ها براساس عملکرد انجام می شد اما با راه اندازی سیستم نانینو تخصیص سهمیه تنها با توجه به تراکنش های مورد تایید در این سامانه انجام می شود که آگاهی واحدها از نحوه فعالیت این سامانه باید مدنظر قرار گیرد تا منجر به کاهش سهمیه آرد نشود.
بهرامی با تایید اینکه سهمیه آرد تعدادی از نانوایی ها از طریق سامانه نانی نو براساس میزان عملکردشان، کاهش یافته عنوان کرد: عدم اطلاع رسانی به موقع و آگهی نانوایی ها باعث کمبود آرد در این صنف شده است که امیدواریم با رفع مشکلات و آموزش به نانوایی ها از طریق دستگاههای مربوطه مشکلات کمتر شود.

@farmandarisemnan
تاریخ:
1402/03/22
تعداد بازدید:
1183
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal