استانداری سمنان
ورود اعضا / عضویت
معاون استاندار سمنان: همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز نیروی انتظامی برگزار می شود 1403/06/26
در جلسه هماهنگی ورزش های همگانی ناجا عنوان شد:
معاون استاندار سمنان: همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز نیروی انتظامی برگزار می شود
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان؛ فرج الله شوشتری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان روز دوشنبه 26 شهریور 1403 در جلسه ورزش های همگانی ناجا در محل سالن جلسات غدیر استانداری گفت: نیروی خدوم و تلاشگر انتظامی، در بحث برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه نقش بسیار تعیین کننده و موثری را ایفا می‌کند.
وی افزود: همه ما وظیفه داریم تا در برابر از خودگذشتگی، ایثار و فداکاری نیروی انتظامی در بحث تامین نظم و امنیت، با اقدامات مطلوب و مناسب خود ادای دین کنیم.
سرپرست معاونت سیاسی استانداری سمنان ادامه بیان داشت: دستگاه های اجرایی مرتبط در راستای برگزاری هرچه بهتر این برنامه ورزش همگانی، پیاده روی خانوادگی در جای جای استان از ظرفیت های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده نموده و نهایت همکاری را با فراجا استان داشته باشند.
شوشتری تاکید کرد: شهرداری ها در خصوص احداث جایگاه، در اختیار قرار دادن فضای تبلیغات شهری و همچنین تجهیزات و ملزومات لازم برای برگزاری این همایش، همکاری لازم را داشته باشند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: صدا و سیما استان ضرورت دارد تا به منظور اطلاع رسانی برگزاری این همایش و همچنین پخش زنده از شبکه مرکز سمنان و همچنین به صورت ملی و شبکه 3، هماهنگی لازم را به عمل آورد.
تعداد بازدید: 162
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
Powered by DorsaPortal