سامانه مرکز ارتباطات مردمی |
سامانه مرکز ارتباطات مردمی معرفی سامانه مرکز ارتباطات مردمی: مرکز
ارتباطات مردمی براساس الزامات قانونی حاکم بر نظام ارتباطات و حکومت در
راستای تحقق اصول 90، 162، 173و 174 قانون اساسی جمهوری اسلامی و مادة 142
قانون برنامة چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، نظامنامة مدیریت
پاسخگویی به شکایات و... به مثابة رسانهای
کارآمد دربرقراری ارتباط بین مردم و دولت، نقش محوری و مؤثری ایفا میکند.
مرکز ارتباطات مردمی به عنوان عالی ترین مرجع نظارت بر ارتباطات مردمی با
مدیریت ایدهها، نظرها، طرحها، شکایتها، درخواستها، انتقادها و ابراز
احساسات میکوشد
تا با برقراری ارتباطات پویا بین مردم و دولت و افزایش سطح دسترسی مردم به
مسئولان و کارگزاران با رویکرد حل مشکل و مشارکت در برنامهریزی و نظارت،
زمینة مشارکت همگانی را عملی سازد |
1396/10/13 |