شرح وظايف متصدي امور دفتري(دبيرخانه) |
شرح وظايف متصدي امور دفتري(دبيرخانه) 1- بايگاني كليه نامه هاي بخشداري مركزي 2- دريافت نامه هاي شبكه دولت 3- دريافت نامه ها از سيستم پيام استان 4- راه اندازي سيستم پيام كوتاه و ارسال به اعضاي جلسه 5- فكس كردن كليه نامه هاي اداري شهرستان و استان 6- ارسال صورتجلسات 7- ثبت كليه نامه هاي بخشداري مركزي 8- كنترل مستمر تعداد پرونده هاي موجود در بايگاني و مراقبت در وصول پرونده ها و سوابق ارسالي به متصديان اقدام 9- ماشين كردن نامه هاي اداري ، بخشنامه ها ، صورتجلسات و گزارشات و ساير 10- انجام ساير امور مربوط طبق دستور مافوق |
1395/10/26 |