دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی
جستجو
سامد 111


معرفی سامانه 111 :


یکی ازمجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور، سامانه تلفنی 111 می باشد که همه آحاد ملت سربلند ایران، در هر جای میهن اسلامی عزیزمان می توانند ایده ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست های خود از دولت را با آن مطرح کنند. در واقع هدف از راه اندازی این سامانه، تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه های اجرایی است.

مشاوران مطمئن مردم در111
کارشناسان پاسخگوی مردم در سامانه تلفنی 111 با فراگرفتن آموزش های تخصصی گوناگون، در حیطه های مختلف ارتباطی و محتوایی و نیز اشراف کامل به شرح وظایف و عملکرد دستگاه های اجرایی کشور، مشاورانی مطمئن برای راهنمایی مردم در جهت پیگیری مطالب مورد نظر خود هستند.

قابلیت های سامانه 111
سامانه تلفنی 111  قابلیت برقراری "ارتباط زنده"on line(آن لاین)  برخوردار است. به این معنی که در ساعات اداری، تماس گیرندگان به انتخاب خود، می توانند با کارشناسان سامانه به گفتگوی زنده بپردازند و ضمن بهره مندی از جنبه مشورتی سامانه، با طرح نکات مورد نظر خود و دریافت "کد پیگیری"، امکان دنبال کردن موضوع مورد نظر را نیز بیابند.

پیگیری موارد مطرح شده
تماس گیرندگانی که مایل به پیگیری مطالب مورد نظر خود هستند، پس از بیان موضوع با کارشناس سامانه، کد پیگیری دریافت کرده و به تناسب موضوع مطروحه، مدتی بعد، ضمن تماس با 111 و ارائه کد پیگیری، پاسخ دستگاه مربوطه به مشکل خود را دریافت خواهند کرد.

نکات کلیدی برای تماس با سامانه111
-در هر نقطه از استان بدون نیاز به گرفتن پیش شماره به خط ارتباطی 111 وصل می شوید.
-قبل طرح هر موضوعی با سامانه ارتباط مردم و دولت، داشتن کد ملی الزامی است.
-در صورتی که متقاضی، اطلاعات شخصی خود را در اختیار قرار ندهد، نمی تواند تقاضایش را از سیستم پیگیری نموده و از روند رسیدگی آن مطلع شود.
-از تماسهای مکرر با سیستم برای بیان یک تقاضا اجتناب کنید؛ زیرا سوابق تماس شما در سیستم موجود است و در صورت تکراری بودن ثبت نمی شود.
-از تکرار هر موضوع مورد نظر در سایر قالب ها مانند نامه، پیامک و ... و یا از طریق سایر اعضای خانواده اجتناب نمایید؛ زیرا سیستم نرم افزاری سامد یکپارچه بوده و پیام از هر کانالی و به هر نامی که در سیستم ثبت شود، روند رسیدگی مشابه دارد و ثبت مجدد پیام ها امکان پذیر نمی باشد.
- درصورتی که پیام دریافت شده به شخصی غیر ازتماس گیرنده برگردد، مانند همسر، فرزند، پدر، مادرو...الزامی است مشخصات فردی که تقاضا به او مربوط است، ذکر شود نه شخص تماس گیرنده.
-سعی کنید از ذکر موارد متعدد در تقاضای خود یا شرح مفصل آن اجتناب نمایید. فقط مواردی را که برای شما اضطراری است، مطرح کنید.

 

1401/06/15
 نشانی دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوقیو ارتباطات مردمی: سمنان - میدان معلم-معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری- طبقه همکف -دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوقی و ارتباطات مردمی ا - تلفن : 0232129611
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان می‌باشد.
Powered by DorsaPortal