سرخط خبرها:
راهبرد مشارکت دستگاه

راهبرد مشارکت

استانداری سمنان در راستای اجرای مصوبه طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع (موضوع مصوبه شماره 18540/13 ط مورخ 81/12/10 شورای عالی اداری)، ابلاغیه حقوق شهروندی در نظام اداری (موضوع نامه شماره 1127128 مورخ 1395/12/28) و به منظور نیل به اهداف مندرج در منشور اخلاقی و خط مشی وزارت کشور مبنی بر ارتقاء سطح رضایتمندی عموم هم وطنان ارجمند نسبت به دریافت نظرات، پیشنهادها و انتقادات ایشان، از طرق زیر اقدام می‌نماید.

  • نظر سنجی خدمات ارائه شده

ذینفعان از طریق آدرس الکترونیکی موجود در پرتال، می توانند نظرات خود را در خصوص ارایه خدمات ارائه شده در معاونت ها و دفاتر کل ستادی استانداری سمنان ارایه نمایند.

  • سامانه نظام پیشنهادات

ذینفعان می توانند از طریق سامانه نظام پیشنهادات ایده های خود را به صورت دقیق بیان کرده و سپس در صورت بررسی، تایید و تصویب ایده ها در کمیته داوری، از مزایای ارائه و مشارکت در پیشنهادها بهره مند شوند.

  • سامانه رسیدگی به شکایات

عموم ذی نفعان می توانند با استفاده از سامانه ی شکایات نسبت به ثبت و پیگیری شکایات خود اقدام نمایند.

  • ارتباط با استاندار سمنان

عموم ذینفعان می توانند از طریق منوی ارتباط با استاندار ، نسبت به ارسال پیام اقدام نمایند.

  • ارتباط با سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات

ذینفعان می توانند هر گونه سئوال یا ابهام خود را در خصوص مسائی ، خدمات و اقدامات استانداری سمنان از طریق مراجعه به سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات به نشانی https://foia.iran.gov.ir  اقدام و پس از ده روز نسبت به پیگیری درخواست های خود اقدام نمایند.

  • دریافت پیام

امکان دریافت و پاسخگویی پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی  info@ostan-sm.ir و نیز سامانه پیامکی 50002039 ایجاد شده است.

  • تلفن پیامگیر 24 ساعته

روابط عمومی ، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان با هدف بهره مندی از نظرات و پیشنهادات عموم هم وطنان عزیز اقدام به راه اندازی سامانه پیامگیر 24 ساعته نموده است . علاقمندان جهت برقراری ارتباط با مدیران ارشد استان سمنان می توانند در طول شبانه روز ضمن تماس با شماره 2129300 هر گونه نظر ، انتقاد و پیشنهاد خود را مطرح نمایند .  

 

 

تاریخ به روز رسانی:
1399/02/17
تعداد بازدید:
481
Powered by DorsaPortal